GWK Travelex biedt korting op provisie bij vreemde valuta transacties

21 aug 2008

Sinds 18 augustus ontvangen klanten van GWK Travelex de gratis Global Rewards Card bij aanschaf van vreemde valuta. Deze kaart is wereldwijd te gebruiken en biedt korting op de provisie of op de wisselkoers wanneer consumenten geld wisselen bij een Travelex vestiging op de plaats van bestemming. De Card is drie maanden geldig en kan alleen gebruikt worden in een ander land dan waar de kaart verkregen is.

De Global Rewards Card is geldig in meer dan twintig landen en bij meer dan 700 Travelex vestigingen wereldwijd. De kaart is vooral geschikt voor mensen die regelmatig of lang op reis gaan. Martijn Fijnaut, product marketeer vreemde valuta: “Ook is de kaart echt iets voor mensen die tijdens hun reis verschillende landen bezoeken en niet hun hele reisbudget van tevoren wisselen. Zo kun je overal de nodige korting krijgen.”

Voordelen
Volgens Julian Neal, Global Marketing Director van Travelex, is het de eerste keer dat een aanbieder van vreemde valuta zo’n grootschalige, wereldwijde actie heeft opgezet. “We zijn verheugd over de lancering van de Global Rewards Card in een tijd waarin we ons allemaal bewust moeten zijn van de economische omstandigheden. De kaart biedt zowel de klant als Travelex de nodige voordelen. Zij zijn blij met de korting en wij met hun bezoek aan onze vestigingen.”