GWK Travelex wint Schiphol Guestfriendliness Award

22 apr 2016

GWK Travelex heeft voor het tweede jaar op rij de Guestfriendliness Award in de wacht gesleept op de jaarlijkse uitreiking van de Schiphol Consumer Awards. Schiphol beloont op dit feestelijke event commerciële bedrijven die een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd op het gebied van gastvrijheid, duurzaamheid, innovativiteit en groei. De Guestfriendliness Award wordt binnen de drie categorieën Horeca, Retail en Services uitgereikt. GWK Travelex heeft zich volgens de reizigers weer duidelijk onderscheiden op het gebied van klantvriendelijkheid en locatie, reden om dit jaar wederom de Guestfriendliness Award in de categorie Services mee naar huis te mogen nemen.

undefined

GWK Travelex op Schiphol

GWK Travelex heeft meerdere vestigingen op Schiphol, zowel voor als achter de douane. De locaties van de verschillende GWK Travelex vestigingen zijn herkenbaar en makkelijk te bereiken voor klanten die geld willen wisselen of opnemen voordat ze naar hun bestemming vertrekken. Reizigers die last-minute nog geld willen opnemen of hun euro’s voor buitenlandse valuta willen inwisselen kunnen ook nog achter de douane terecht bij mobiele vestingen van GWK Travelex. De uitstraling, de klantvriendelijkheid en de service die de locatie en de medewerkers van de GWK Travelex vestigingen op Schiphol bieden hebben eraan bijgedragen dat GWK Travelex opnieuw in de prijzen is gevallen. Het bedrijf laat daarmee ook zien dat het de concurrentie aankan met andere bedrijven op Schiphol die financiële diensten aanbieden.